Přihlaš se k odběru, ať se jako první dozvíš o nových receptech, článcích a soutěžích. Už Ti nic neunikne ;)

Základní Hummus s čerstvou zeleninou

Hummus je mezi vegany klasika, a tak nemůže chybět ani na tomhle blogu. Já ho miluju, protože je zdravý, lehký, ale zároveň zasytí. Ideální odpolední svačinka, nebo jako večeře, super taky na party, když nechcete strávit celý den přípravou pohoštění.. Hlavně je to jedno z mála jídel, které mi funguje spolehlivě před pitím alkoholu, aby mi nebylo blbě ;)

Do hummusu správně patří tahini, já ho ale téměř nikdy nemám, protože ho vždycky zapomenu koupit, takže ho nahrazuju 4 lžícemi lněného semínka, ještě lepší je ho nahradit 4 lžícemi sezamu. Pokud tahini máte, tak gratuluju a použijte na tohle množství cca čtvrt hrnku.

  • 400g cizrny (1 plechovka)
  • 4 lžíce lněného semínka / 4 lžíce sezamu / čtvrt hrnku tahini
  • 4 lžíce olivového oleje
  • 4 lžíce šťávy z citronu
  • 1 stroužek česneku
  • 1 lžička kmínu
  • Sůl, pepř
  • Voda na naředění

Vše dáme do mixéru a rozmixujeme na požadovanou konzistenci. Já to dávám do smoothie makeru, a přidávám až 16 lžic vody, protože jinak to neutáhne. Podáváme s nakrájenou zeleninou (mrkev, paprika, okurka atd.), kterou do Hummusu namáčíme.

Vaříte podle mých receptů? Nezapomeňte nahrát výsledek na Instagram, označte mě na fotce @jona.veglife a přidejte #vegajemega :)

Share this article

No Comments Yet.

What do you think?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.