Přihlaš se k odběru, ať se jako první dozvíš o nových receptech, článcích a soutěžích. Už Ti nic neunikne ;)

Chia pudink z kešu, s nektarinkou a bílou moruší

By Posted on 0

Dobré ráno,

dneska jsme snídali vynikající chia pudink. Dřív už tu byl recept na chia pudink s mangem, nebo s rebarborou, ale tenhle… tenhle je z nich naprosto nejlepší! Seriously, tenhle se mi fakt povedl, konečně jsem dotáhla poměr mléka a chia semínek k dokonalosti a je prostě boží! :-)

Množství je tentokrát na jednu porci ;) 

  • 1 hrnek kešu mléka
  • 1/4 hrnku chia semínek
  • 1 lžíce agáve sirupu // ideálně podle chuti
  • zdobení (ovoce, oříška, semínka atd.) – já jsem použila nektarinku a moruši

Večer jsem dala do skleničky mléko s chia semínky, zabalila do folie (omezujeme množství plastů, takže jsem použila mrazící pytlík z IKEA, který používám pořád dokola na různé věci, a přetáhla to gumičkou), dala do lednice a nechala přes noc ustát. Ráno jsem do pudinku už jen zamíchala sladící sirup, dozdobila a bylo hotovo. Z lednice vytažený chia pudink je neskutečně svěží a navíc energetická bomba, takže vás po ránu zaručeně nakopne! :-)

Vaříte podle mých receptů? Nezapomeňte nahrát výsledek na Instagram, označte mě na fotce @jona.veglife a přidejte #vegajemega :)

Share this article

No Comments Yet.

What do you think?

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.